Біліп жүр

Айдентика – компанияңыздың «құпия ингредиенті»

Айдентика – брендтің айнымас бөлігі. Дұрыс дайындалған айдентиканың арқасында ойымызда брендпен байланыс пайда болады. Мысалы, әлемдегі ең танымал сусындардың бірінің атауы қызыл түстің бетінде қолмен жазылған шрифтпен, жаңа жыл сынды мерекелермен байланыстырады. Айдентика дегеніміз не, оны маңыздылығы қандай, оның дизайнмен қандай байланысы бар, оны қалай жасау керек? Бұл сұрақтардың бәріне жауапты осы мақалада таба аласыз.

Айдентика дегеніміз не?

Бренд айдентикасы – брендтің өзіне тән белгілерінің жиынтығы. Айдентиканың арқасында өнім тұтынушыларға визуалды, тактильді түрде танымал болады.

Айдентика тек әдемі суреттер жиынтығы емес екенін түсінген жөн. Ол брендтің құндылықтарына сәйкес келуі және оның негізгі идеяларын жеткізіп тұруы керек. Айдентканы фирмалық стильмен жиі шатастырады.

Айдентиканың фирмалық стильден айырмашылығы

Фирмалық стиль мен айдентика — бір емес. Фирмалық стиль брендті визуалды түрде танытуға бағытталған. Ал айдентиканың ауқымы кеңірек, сондықтан айдентикаға фирмалық стиль және төмендегі компоненттер кіреді:

  • атауы мен ұраны (жай логотип емес);
  • брендбук (фирмалық стиль элементтерін пайдалану бойынша нұсқаулық);
  • компанияның принциптері және оның клиентке жеткізілетін философиясы.

Айдентика компанияны әлеуетті клиенттердің алдында танымал етеді. Лояльды клиенттердің базасын кеңейтеді және брендтің қоғамда дұрыс қабылдануына көмектеседі.

Айдентикаға нақты не жатады?

Төменде айдентиканың негізгі элементтерін келтірдік.

Логотип

Барлық айдентика логотипте сақталады деп сенімді түрде айтуға болады. Ол келесі талаптарға сай болуы керек:

  • Логотипте қосымша бөлшектерсіз қарапайым композиция болуы керек;
  • Логотипте көптеген қаріптер мен түстерді пайдаланудың қажеті жоқ;
  • Егер сіз эмблеманың алты айдан кейін ескіргенін қаламасаңыз, сән үрдістерін ұмытыңыз;
  • Логотип сіздің салаңызға тән стандарттарға сәйкес келуі керек. (Әрине, сіз әрқашан жалпы қабылданған дизайн трендтерінен бас тартып, өз жолыңызбен жүре аласыз, бірақ оны саналы түрде жасаңыз):
  • Логотип елеулі әсер қалдыруы керек және ұзақ уақыт бойы аудиторияның жадында қалуы керек;
  • Эмблеманың бірнеше нұсқасын жасап, содан кейін ең жақсы нұсқаны таңдаған дұрыс. Әрі қарай пайдалану үшін логотип әртүрлі форматта (растрлық және векторлық) және мөлшерде болуы керек, сонымен қатар қара-ақ нұсқасы болған жөн.

Визиткалар

Егер сіз өз бизнесіңізді белсенді түрде кеңейткіңіз келсе, онда сіз бұл ойыңызды визит карточкасынсыз жүзеге асыра алмайсыз. Қажетті ақпараты бар визит карточкасы сіздің әлеуетті клиенттеріңіз бен серіктестеріңізге жағымды әсер қалдырады. Мұндағы ең маңызды ереже – қарапайымдылық: визит карточкасында логотип және компания туралы ең маңызды ақпарат орналасуы керек.

Бланктер

Бланк – айдентиканың маңызды элементтерінің бірі. Көбінесе әлеуетті клиент немесе серіктес сіздің компанияңызбен таныса бастайды. Қалай дұрыс, фирмалық белгілер мен байланыстар бланкке орналастырылады.

Электрондық хаттар

Электрондық пошта бизнес әлеміндегі қарым-қатынастың тиімді әдісі. Егер сіз хат алушымен байланыс орнатқыңыз келсе, сіздің хабарламаңыз қысқа және жылы шырайлы болуы керек. Ал инфо-өнім ұсынсаңыз, мәтінді қабылдаудың қарапайымдылығына назар аударыңыз. Егер сіз, мысалы, өз аудиторияңызға жаңа киім желісі туралы айтқыңыз келсе, сатып алушыларды қызықтыру үшін тауарларыңыздың бірнеше тартымды фотосуретін қосыңыз.

Қаптама

Егер сіз сандық емес, бірақ нақты өнімдер шығаратын болсаңыз, тиісті қаптамаға назар аударыңыз. Кофеханада сатылатын салқын кофе бөтелкелерінен бастап, тұтынушылар сіздің интернет-дүкеніңізде тапсырыс беретін киімнің қаптамасына да назар аударған дұрыс.  Жақсы ойластырылған қаптама – клиенттің қайта оралатынына кепілдік.

Айдентиканың визуалды элементтері

Бірінші кезекте айдентиканың визуалды элементтері маңызды, өйткені сатып алушылар брендпен жиі — маңдайшаларда, жарнамада, тауардың орамасында, сайтта қарым-қатынас жасайды. Біз осы тұжырымдаманың «үш китін» бөліп қарастырамыз:

Қаріп

Ол бренд айдентикасының басқа құралдарынан кем түспейді. Әдетте компания келесі нұсқалардың бірін таңдайды:

Негізгі қаріптерді бөліп аламыз:

  • Сериф қаріптері (мысалы, Times New Roman және Garamond). Классикалық стильдегі бұл қаріп нұсқалары сенімділік білінеді;
  • Sans-serif қаріпі. Бұл қаріп жазуға жетілдірілген және заманауи көрініс береді. Қаріптердің осы санатына мысалдар – Helvetica және Franklin Gothic;
  • Қолмен жазылған қаріптер қолмен жазылған жазуға ұқсайды. Егер бренд әйелдерге арналған сәнді заттарға немесе тауарларға (қызметтерге) мамандандырылған болса, осы санаттағы қаріпті таңдауға болады (мысалы, Allura немесе Pacifico);
  • Сәндік қаріптер – қаріптердің арнайы тобы. Бұл қаріптердің әрқайсысының әріптердің ерекше формасы, контурлары, көлеңкелері немесе әріптердің қолмен жазылған ұштары болсын, өзіндік ерекшелігі бар. Есте қаларлық айдентиканы жасағыңыз келе ме? Сәндік шрифт осы мақсат үшін өте қолайлы!
Есіңізде болсын, қаріп – жай жазба емес, бірақ оның дауысы бар дизайнерлік шешім! Қаріп брендті сипаттайды, сондықтан таңдауды саналы түрде жасаңыз!


Түстер палитрасы

Енді түске көшейік. Өздеріңіз білетіндей, адамдар әр реңкпен бейсаналық түрде белгілі бір бірлестіктерді байланыстырады. Біз бұл мүмкіндікті өз бизнесіміздің игілігі үшін пайдаланбау ақымақтық болады деп санаймыз.

Логотип түсі

Кемпірқосақ түстері (және басқа да бірнеше реңк) қандай мағынаға ие екенін көрейік.

  • Қызыл түс құмарлық пен эмоцияларға жауап береді. Егер сіз өзіңізді жастарға арналған батыл бренд ретінде көрсетсеңіз, осы түсті таңдаңыз!
  • Қызғылт сары бұл достық және ойнақы атмосфераны құруға көмектесетін тағы бір жарқын түс. Қызғылт сары қызылға қарағанда аз қолданылады,сондықтан сіз оны көпшілік арасында бірден байқайсыз.
  • Сары, әрине, қуаныш пен бақыт әкелетін күннің түсі. Сіздің брендіңіз қол жетімді және инклюзивті ме? Онда сары түске мән беру керек!
  • Жасыл – кемпірқосақ палитрасындағы ең әмбебап түс. Бұл түс кез келген брендпен достаса алады. Егер сіздің іс-әрекетіңіз табиғатпен немесе қаржы әлемімен байланысты болса, жасыл сіздің айдентикаңызға арналған!
  • Көк және оның реңктері бәріне ұнайды. Бұл түс брендті ең қолайлы жағынан ұсына алады, тұрақтылық пен сенімділік сезімін тудырады. Егер сіз өз клиенттеріңізбен сенімді қарым-қатынас орнатқыңыз келсе, көк түс сізге көмектеседі!
  • Күлгін сән-салтанат пен патша өмір салтымен байланысты. Премиум сегментінде жұмыс істейтін компаниялар көбінесе осы керемет түсті таңдайды.

Пішін

Қаріптер мен түстерден басқа, логотипте геометриялық пішіндер де маңызды клиенттеріңізге әсер етуге көмектесе алады. Мысалы, шеңбер немесе тегіс контуры бар басқа фигура, тік бұрыштары бар шаршы эмблемаға мүлдем басқа реакция тудырады.

Логотиптердің формалары

Логотипті жасау кезінде әртүрлі геометриялық фигуралардың эмоционалды бояуын ескеру қажет.

  • Дөңгелек пішіндер (шеңбер, сопақ) жылулық пен жайлылық сезімін тудырады. Бұл қамқорлық пен бірлік идеяларын тарататын компаниялар үшін тамаша таңдау.
  • Тік немесе өткір бұрыштары бар геометриялық фигуралар (шаршы, тіктөртбұрыш, үшбұрыш) күш пен тұрақтылықты білдіреді.

Дайындаған: Дидар Сұлтанбекқызы

Тег
Көбірек көру

Оқи отырыңыз

Close

Тегін бизнес консалтинг

Balbal.kz материалдарын email-ға жіберіп отырамыз. Тек сала/тақырып таңдап әр 5 күн сайын e-mail-ды тексеруді ұмытпаңыз!