Миллионер

Google AdWords: жарнаманың қыр-сыры

Google AdWords мүмкіндіктері

Интернеттегі жарнамалаудың басқа түрлері бар болса да,  контексті жарнама –  брендті алға жылжытудың ең тиімдісі болып саналады. Жобаларыңызға Google AdWords-ті қалай дұрыс орнатуға болады?

Google AdWords дегеніміз не?

Google AdWords пен Google Ads бір платформа (аты бір жыл бұрын ғана қысқартылған еді), Қазақстанда ол «Google жарнама» деп аталады.

Google AdWords – бұл Google компаниясының арнайы жобаланған жарнамалық қызметі. Осы платформа  миллион долларлық корпорация кірісінің 80% құрайды.

Бұл қызмет контексттік жарнаманы іздеу жүйесінің алғашқы беттерінде орналастыруға мүмкіндік береді (іздеу парағының жоғарғы, төменгі және бүйіріндегі баннерлер).

Жарнаманың бұл түрі:

  • Тиімді, егер сізде дамыту стратегиясы бар және контексттік жарнаманы дұрыс орнатқан болсаңыз ;
  • Арзан емес. Сіз бюджетті белгілеген болсаңыз да, жақсы нәтижеге жеткілікті инвестициямен ғана жетуге болады;
  • Әмбебап. 90% брендтер мен веб-сайттар үшін жарамды;
  • Google Ads әлемге әйгілі іздеу жүйесінің бір бөлшегі болғандықтан жарнамаларыңыз жиі көрсетілетіне сенімді бола аласыз;
  • Орнатылуы оңай. Жарнамалық аккаунтпен өз бетіңізше айналысуға ниетіңіз бен уақытыңыз болса, сізге жарнама маманын жалдаудың қажеті жоқ.

Google AdWords-тің артықшылығы мен кемшілігі

Жоғарыда контекстті жарнаманың әмбебап және тиімді екендігі туралы айтылғанымен, оның тек артықшылықтары ғана емес, сонымен қатар басқа да кемшіліктері бар.

Google AdWords жарнамаларын пайдаланудың артықшылығы

  • Ыңғайлылық

Қарапайым интерфейс пен егжей-тегжейлі нұсқаулықтың көмегімен Google AdWords арқылы жарнаманы орналастыру оңай. Барлығы қол жетімді және түсінікті.

  • Клиенттердің назары

Сіз жарнама таратылатын аудиторияны өзіңіз таңдайсыз. Белгілі бір елдердің, қалалардың, аудандардың және тіпті көшелердің тұрғындарына жарнаманы бағыттай аласыз (яғни барлық Google пайдаланушыларынан тек сіздің талаптарыңызға сай келетіндерді таңдай аласыз); белгілі бір сайттарға кіретін адамдарды таңдаңыз (мысалы, егер сіз онлайн-кітап дүкенін жарнамалағыңыз келсе, іздеу сұраныстарына кіретін адамдар үшін «М.Әуезовтың кітаптарын сатып алыңыз», «С. Давлатовтың кітабын сатып алыңыз», «интернет-кітап дүкендерінің жеңілдіктері» және басқа адамдар үшін жарнамалар орналастыра аласыз) және т.б.).

  • Бюджет

Жарнамаға қанша ақша жұмсауды сіз ғана шешесіз. Егер  бір аптадағы жарнама үшін 1 доллар төлейтін болсаңыз, онда сіздің жарнамаңызды аз адам көретін болады. Бірақ қаражат шектеулі болған жағдайда бюджеттің өзін-өзі түзетуі оңай өтеді.

  • Жарнамалық платформалардың әртүрлілігі

Контексттік жарнаманы тек Google парағында ғана емес, сонымен қатар Google-дің серіктес сайттарында да көрсетіледі. Егер оларда мақсатты аудитория көп болса, онда сіздің жарнамаларыңыз көрсетілуі мүмкін. Оның құрамына YouTube, Blogger, Gmail және т.б. сияқты порталдар кіреді.

  • Статистика

Сіздің жарнамалық деректеріңіз жеке кабинетте тұрады. Жалпы жарнамалық өнімділікті пайдалану және талдау арқылы сіз болашақ жарнамалық кампанияларды деректеріңізге сүйене отырып жоспарлай аласыз.

  • Іске қосу жылдамдығы

Google AdWords жарнамалары сіз орнатып болғаннан кейін бірнеше минут ішінде шығады. Бұл сізге уақытты жоғалтпауға мүмкіндік береді (және бұл әсіресе «хайп» толқынында тұрған ресурстар мен тауарларға қатысты, әр минут сайын жүз доллардан асады).

Google AdWords жарнамаларын пайдаланудың кемшілігі

  • Нәтижесі ұзақ

Контексттік жарнама кем дегенде 3-6 айдан кейін нақты нәтижелер бере бастайды. Дәл осы уақыт аралығында сіздің парақшаңыз іздеу нәтижелерінің шыңына шығады. Егер сізге дәл қазір нәтиже қажет болса, бұл жарнама түрі сіз үшін емес.

  • Жарнамалау орын саны шектеулі

Google-де ақылы жарнамаларға арналған орын аз болғандықтан жарнамалар саны да аз. Егер сіздің сайтыңыз парақшаңыздың мұқабасына түсіп кетсе де, сізге бәсекелестіктен көріну үшін қызықты тақырып және қызықты сипаттама қажет.

  • Танымдылық

Егер сіздің ісіңізде бәсекелестер көп болса және монополистер болса, онда сіз контексттік жарнамаға ақша жұмсамауыңыз керек. Жақсы бренд құрғаныңыз абзал. Мысал келтіретін болсақ, ұялы телефондардың жаңа бренді «SuperPhone» пайда болды делік. Осы брендтің жасаушылары контексті жарнама арқылы бірден жарнамалауды ұйғарады. Бірақ Google-де қанша жарнама болса да, мұндай белгісіз бренд Apple, Samsung және басқаларымен бәсекеге түсе алмайды.

Барлық қызметтер сияқты Google AdWords жетілдіруден алыс, бірақ оның бірқатар артықшылықтары бар, Егер оларды дұрыс қолдансаңыз, барлық кемшіліктерді жеңіп шығасыз. Егер сіз мақсатты аудиторияға контекстті жарнаманы дұрыс бағыттасаңыз, салыстырмалы түрде аз ақшаға үлкен қол жетімділікке ие боласыз. Сондықтан жарнамалық әдісті таңдау немесе оңтайлысын іздеу сізге байланысты.

Дайындаған: Медина Дүкенбаева

Тег
Көбірек көру

Оқи отырыңыз

Close

Тегін бизнес консалтинг

Balbal.kz материалдарын email-ға жіберіп отырамыз. Тек сала/тақырып таңдап әр 5 күн сайын e-mail-ды тексеруді ұмытпаңыз!